اخبار, مقاله ها

DJI Osmo Pocket 3 در یک نگاه

در این نوشته ما در شرکت کارتال قصد داریم، به بررسی DJI Osmo Pocket 3 بپردازیم.

مقدمه

یش از سه سال از معرفی DJI Pocket 2 توسط کمپانی DJI می گذرد. با وجود اینکه این دوربین جیبی امکان فیلمبرداری 4K، لرزشگیر تصویر و عملکرد قابل توجهی را ارائه می داد، همچنان نقاط ضعفی داشت. اکنون، DJI نسخه جدیدی از Pocket 2 را با نام DJI Osmo Pocket 3 معرفی کرده است. این دوربین با لرزشگیر سه محور، نواقص مدل قبلی را تا حدودی برطرف نموده. به عنوان جدیدترین ارتقای سری Osmo Pocket، این دوربین طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد.

اسمو پاکت 3 Osmo Pocket 3 بررسی اسمو پاکت 3, معرفی Osmo Pocket 3,مقایسه اسمو پاکت 3 و اسمو پاکت 2,خرید دی جی آی اسمو پاکت 3, Osmo Pocket 3

بیایید نگاهی دقیق تر به این دوربین سه محور با لرزشگیر تصویر بیندازیم و  با Pocket 2 مقایسه کنیم.

بررسی اجمالی: امکانات جدید Osmo Pocket 3

مشخصات برجسته دوربین جیبی اسمو پاکت 3 گیمبال سه محور و دوربین باکیفیت در یک بدنه جمع و جور می باشد. این دوربین دارای یک سنسور یک اینچی است که نور بیشتری را جذب کرده و کیفیت تصویر بهتری نسبت به Pocket 2 ارائه می دهد. سیستم فوکوس خودکار Osmo Pocket 3 نیز از Pocket 2 پیشرفته تر است. این سیستم فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تری را امکان‌پذیر می‌کند.

 اسمو پاکت 3 می تواند تا 240 فریم بر ثانیه فیلم های حرکت آهسته بگیرد، در حالی که Osmo Pocket 2 تنها تا 120 فریم بر ثانیه می تواند فیلم بگیرد. از دیگر تغییرات طراحی مدل جدید، یک صفحه نمایش چرخان است که گرفتن تصاویر از زوایای مختلف را آسان تر می کند. همچنین دارای یک جوی استیک بزرگتر برای حرکات دوربین می باشد.

طراحی اسمو پاکت 3

اسمو پاکت 3 طراحی سبک و جمع و جوری دارد. ابعاد آنه 14 × 4.3 × 3.3 سانتی متر با وزن آن 179.2 گرم است. کمی بزرگتر از Osmo Pocket 2 است. اما همچنان به راحتی قابل حمل است.

Osmo Pocket 3 دارای یک صفحه نمایش لمسی OLED چرخان دو اینچی است که می تواند بین حالت های عکاسی افقی و عمودی جابجا شود. افزایش یک اینچی صفحه نمایش یک قدم رو به جلو در مقایسه با صفحه نمایش یک اینچی Pocket 2 است. همچنین به هنگام نظارت و بررسی فیلم کمتر به چشم شما فشار می آید.

اسمو پاکت 3 دارای یک مجموعه استریو 3 میکروفونی داخلی برای ضبط صدا است. در عین حال با میکروفون جدید DJI Mic 2 نیز سازگار است. این دو دستگاه برای همگام سازی فقط باید روشن شوند.

اسمو پاکت 3 Osmo Pocket 3 بررسی اسمو پاکت 3, معرفی Osmo Pocket 3,مقایسه اسمو پاکت 3 و اسمو پاکت 2,خرید دی جی آی اسمو پاکت 3, Osmo Pocket 3

در انتها برای دریافت مشاوره و خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *