اخبار, مقاله ها

نکاتی که هنگام خرید پهپاد (هلی شات) کارکرده باید به آنها توجه کنید!

مجوز پرواز با پهپاد

شرکت کارتال قصد دارد در این مقاله راهنمایی جامع در زمینه ی خرید پهپاد دست دوم ارائه کند. در این مقاله هر آنچه قبل از خرید هلی شات کارکرده باید بدانید ارائه شده است. خواندن این مقاله به افراد مبتدی و افرادی که قصد خرید کوادکوپتر کارکرده را دارند پیشنهاد می شود. اگر قصد خرید پهپاد نو را دارید ، مطالعه “راهنمای خرید پهپاد” به شما پیشنهاد میشود.

باتوجه به هزینه بالای خرید پهپاد نو ، خرید پهپاد کارکرده به کسانی که قصد خرید اولین پهپاد خود را دارند پیشنهاد میشود. همچنین افرادی که میخواهند پهپاد با امکانات بالا ولی قیمت پایین تر را تهیه کنند ، خرید پهپاد کارکرده گزینه مناسب تری است.

چگونه از پهپاد نگهداری و استفاده شده است؟

از فروشنده بخواهید گزارش پرواز پهپاد را به شما نشان دهد تا ببینید پهپاد چند ساعت پرواز کرده است. اگر تعداد پرواز بالاست ، شرایط نگهداری و تعمیرات را بپرسید. تعداد پرواز بالا ، عدم نگهداری صحیح و تعمیر به موقع سبب میشود؛ قطعات اصلی پرنده در آینده نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. در این صورت هزینه بالایی را متحمل خواهید شد. نکات تعمیر و نگهداری پهپاد در مقاله “تعمیر پهپاد (هلی شات)” گردآوری شده است.

به دنبال آثار رطوبت باشید. آبخوردگی پهپاد احتمالاً بر اجزای الکترونیکی آن نیز تأثیر گذاشته است. بنابراین بسیار مهم است که به دنبال علائم هشدار دهنده مانند زنگ زدگی در اطراف پیچ ها باشید.

بیشتر پهپادها دارای نشانگرهای رطوبت هستند که تشخیص رطوبت را آسان می سازند. برچسب های سفیدی که روی پهپاد چسبانده شده و در صورت تماس با آب یا رطوبت صورتی رنگ می شوند.

دقت کنید هیچ یک از قسمت ها و بازوها ناهماهنگ و جدیدتر از بقیه به نظر نرسند. همین می تواند نشانه مفیدی برای احتمال تعمیر و سقوط باشد.

تعمیر پهپاد امری کاملا طبیعی است به شرطی که به موقع و به طور صحیح تعمیر شده باشد. خرید پهپاد اپراتور حرفه ای که پرنده خود را به درستی نگهداری و سرویس کرده است ،  گزینه بهتری نسبت به هلی شات فردی با تعداد پرواز پایین است ، که پرنده خود را بدون دقت نگهداری کرده است.

پهپاد کارکرده

وضعیت کلی پهپاد چگونه است؟

بدنه پهپاد را به دقت بررسی کنید تا علائم ساییدگی یا آسیب وجود نداشته باشد.  به ترک، فرورفتگی ، خراش و شکستگی ها توجه کنید. بازرسی دقیق پهپاد بسیار مهم است ، زیرا می توانید نشانه هایی از سقوط را پیدا کرد. دقت کنید که ترک‌ها، فرورفتگی‌ها یا خراش‌های قابل مشاهده صرفاً جنبه زیبایی دارند یا  بر عملکرد پهپاد تأثیر گذارند.

به یاد داشته باشید در صورت هرگونه آسیب بدنه باید داخل پهپاد نیز بررسی شود. زیرا ممکن است مشکلات بیشتری در اجزای داخلی پهپاد وجود داشته باشد.

علاوه بر این، ملخ های پهپاد را بررسی کنید و مطمئن شوید که بدون هیچ مقاومتی به آرامی می چرخند.

به منظور گرفتن عکس های زیبا مطمئن شوید که لنز یا پوشش لنز تمیز و بدون خراش یا آسیب است. بررسی کنید دوربین و لنز فاقد هرگونه ترک، زباله، لکه‌های روغنی و… باشد. تعمیر سنسور دوربین هزینه ی بالایی دارد. سلامت مجموعه گیمبال بسیار مهم است. گیمبال باید بدون مقاومت در امتداد حداکثر دامنه حرکتی خود حرکت کند.

بررسی ریموت را فراموش نکنید. مطمئن شوید که همه دکمه ها به درستی کار می کنند.

قبل از خرید پهپاد کارکرده ، بررسی کنید که به روز رسانی نرم افزاری برای آن وجود دارد یا نه. به‌روزرسانی‌ها می‌توانند مشکلات نرم افزاری را برطرف کرده و عملکرد را بهبود بخشند.

 

وضعیت باتری چگونه است؟

حدالامکان باتری ها را پس از شارژ کامل بررسی کنید. بدنه باتری را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ نشانه ای از تورم و برآمدگی نباشد. گزارش تعداد شارژ باتری از برنامه نگاه کنید.اگر تعمیر باتری یا خرید باتری نیاز بود هزینه آن را نیز در نظر بگیرید.

لوازم جانبی

لوازم جانبی نباید قیمت تمام شده را افزایش دهد، اما ارزش پهپادی که می‌خرید را افزایش می دهد. با این وجود برخی از فروشندگان قیمت برخی لوازم جانبی مثل: کیف ، هاب شارژ، ملخ های یدکی و باتری اضافی را جدا از از قیمت پهپاد بیان میکنند. قیمت این لوازم جانبی را در بازار بررسی کرده و هزینه را در نظر بگیرید. سایر لوازم جانبی مانند لنز و محافظ‌ها می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت پهپاد تأثیر بگذارد. بنابراین مطمئن شوید که شرایط سلامت لوازم جانبی را با دقت بررسی کنید.

خرید هلی شات

 

پرواز آزمایشی پهپاد

مهم ترین قسمت بررسی پهپاد کارکرده، پرواز با آن میباشد. انجام پرواز، مانور و فرود، امکان آزمایش سیگنال، برد، عملکرد کلی و بررسی عدم وجود مشکل جدی در پهپاد را ممکن می سازد. همچنین هرگونه مشکل در اجزای پشتیبانی مانند کنترل‌کننده، گیمبال، دوربین و سنسور تشخیص مانع قابل مشاهده است.

پایداری هنگام پرواز در همه پهپادها مهم است. اما اگر قصد شما از خرید هلی شات برای عکاسی یا فیلمبرداری است ، پایداری بسیار مهم تر میشود. پهپاد پایدار نه تنها سریعتر پرواز می کند، بلکه کمتر دچار لرزش می شود. لغزش کمتر سبب میشود عکس و فیلم های با کیفیت تری داشته باشید.

خرید پهپاد

مقایسه قیمت

هنگام جستجوی آنلاین قیمت های پایینی برای خرید پهپاد کارکرده یافت میشود. اغلب این قیمت ها به روز نیستند یا اینکه توسط کلاهبرداران درج شده است. قیمت پایین نسبت به سایرین نمیتواند قابل اطمینان باشد. به اعتبار فروشنده نیز توجه داشته باشید.

اگر از شخص خرید می‌کنید ؛ قبل از پرداخت ملاقات حضوری داشته باشید. کالا را مشاهده و آزمایش کنید. سعی کنید خرید پهپاد خود را از مراکز مورد تایید و معتبر انجام دهید تا در صورت و جود هر مشکلی امکان پیگیری و شکایت وجود داشته باشد.

سخن آخر

بدون شک، خرید پهپاد کارکرده می تواند مزایای قابل توجه به خصوص کاهش هزینه داشته باشد، اما همیشه باید جوانب احتیاط را رعایت کرد. در نظر داشته پهپادها به طور یکسان ساخته نمی شوند. برخی از پهپادها ممکن است مشکلات بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند، بنابراین مهم است که هنگام خرید پهپاد کارکرده بدانید به دنبال چه چیزی هستید. تحقیق کاملی در مورد مدل پرنده ای که قصد خرید آن را دارید، انجام دهید. سعی کنید برای خرید پهپاد یا هلی شات کارکرده از مراکز و افراد متخصص کمک بگیرید.

امیدواریم نکاتی که در این مقاله بیان کرده‌ایم به کاهش خطرات خرید پهپاد کارکرده کمک کند.

 

 

در انتها برای دریافت مشاوره و خرید پهپاد کارکرده می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *