اخبار, مقاله ها

پهپاد DJI Inspire 3 معرفی شد

هلی شات اینسپایر 3

DJI جدیدترین پهپاد کلاس حرفه ای خود Inspire 3 را برای فیلمبرداری هوایی معرفی کرد. این مدل از نظر طراحی، حسگر، اتصال و عملکرد، نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت‌های زیادی دارد. در ادامه ما در شرکت کارتال به معرفی پهپاد DJI Inspire 3 خواهیم پرداخت.

ویژگی های Inspire 3

Inspire 3 جدید شامل یک سنسور فول فریم Zenmuse X9-8K Air Gimbal Camera است که سبک‌ترین حسگر آن‌ است. و از سیستم پردازش تصویر CineCore 3.0 DJI پشتیبانی می‌کند. این دوربین می‌تواند تا 8K 25fps در CinemaDNG و همچنین 8K 75fps در Apple ProRes RAW ضبط کند. همچنین می تواند 4K 120fps ProRes RAW را بدون برش در تصاویر انجام دهد.

سنسور هوای X9-8K از ISO دوگانه بومی در EI 800 و 4000 زیر 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند، که آن را برای عکاسی در شرایط کم نور بسیار توانمند می‌سازد. بالاتر از 30p، دوربین همچنان می‌تواند EI 320 و 1600 را ارائه دهد. سنسور دارای محدوده دینامیکی ادعایی 14+_stop است. DJI Cinema Color System (DCSS) برای رنگ‌ها و رنگ‌های پوست دقیق و تطابق رنگ بین دوربین‌های دیگر DJI مانند Ronin 4D پشتیبانی می‌شود.

Inspire 3 از پایه DJI DL پشتیبانی می کند و دوربین با یک لنز 18 میلی متری F2.8 فول فریم اضافی و یک لنز تله فوتو جدید طراحی شده برای 8K و همچنین سایر گزینه های نصب DL سازگار است.

بدنه ی اینسپایر 3

Inspire 3 دارای یک بدنه سبک و بازطراحی شده جدید است. دوربین FPV، حسگرهای بصری، آنتن های موقعیت یابی و اسلات کارت ذخیره سازی همگی در بدنه هواپیما تعبیه شده اند. ارابه فرود (پایه های لندینگ) را می توان در حین پرواز پایین آورد. و در هنگام عکاسی به سمت بالا حرکت داد، و دید 80 درجه ای نامحدود ایجاد کرد. پیشرانه جدید inspire3 می تواند به سرعت 94 کیلومتر در ساعت، با سرعت صعود و فرود 8 متر بر ثانیه و سرعت شیرجه 10 متر بر ثانیه دست یابد.

دوربین fpv

Inspire 3 همچنین دارای یک دوربین FPV به روز شده است. این دوربینی است که اپراتور پهپاد از آن می بیند و مدل جدید دارای یک FOV 161 درجه با سنسور دید در شب 1/1.8 اینچی و 1080p 60 فریم در ثانیه است. این پهپاد دارای برد انتقال 15 کیلومتر با یک کنترلر و 12 کیلومتر در حالت کنترل دوگانه (خلبان + کنترل گیمبال) است. می‌تواند فید زنده 1080p 60 فریم در ثانیه با تأخیر 90 میلی‌ثانیه در 12 کیلومتر یا 4K 30 فریم در ثانیه در محدوده 5 کیلومتری انجام دهد.

اینسپایر 3

ریموت کنترل هوشمند در نسخه ی inspire 3 plus

Inspire 3 با کنترلر DJI RC Plus با صفحه نمایش 7 اینچی و 3.3 ساعت زمان کار ارائه می شود که با باتری WB37 خارجی تا 6 ساعت قابل افزایش است. این پهپاد، خود از باتری های دوگانه TB61 پشتیبانی می کند که زمان پرواز تا 28 دقیقه را فراهم می کند.

قابلیت های تصویر برداری اینسپایر 3

سیستم پرواز در Inspire 3 با گزینه‌های جدید Waypoint Pro به‌روزرسانی شده است. از جمله مسیرهای تکرارپذیر که به خلبان اجازه می‌دهد پهپاد را در الگوهای دقیق پرواز دهد و مسیرها را چندین بار به پرواز درآورد. تا چندین بار یا در زمان‌های مختلف روز همان مسیر یکسان را پرواز کند. حالت تصویر برداری دالی سه‌بعدی می‌تواند کرین، دوربین کابلی یا دالی را شبیه‌سازی کند. تا حرکت دوربین نصب‌شده سنتی را شبیه‌سازی کند، اما با محدودیت‌های بسیار کمتری از تنظیمات فوق‌الذکر.

دوربین اینسپایر 3 می‌تواند این کار را با سیستم موقعیت‌یابی RTK با دقت بالا و 3 GNSS (GPS + Galileo + BeiDou) یکپارچه انجام دهد. که به دوربین امکان می‌دهد دقیقاً در هر نقطه از جهان حرکت کند. الگوریتم‌های جدید یادگیری ماشین همچنین تشخیص و ردیابی تک شی را ارائه می‌کنند تا خلبان بتواند روی پرواز تمرکز کند در حالی که دوربین به طور خودکار سوژه را ردیابی می‌کند و پرواز و ضبط انفرادی را آسان‌تر می‌کند.

Inspire 3 برای ادغام یکپارچه در مجموعه فیلم های حرفه ای سطح بالا، با همگام سازی کد زمان، قابلیت جفت شدن با یک نمایشگر از راه دور با روشنایی بالا و RC Plus طراحی شده است. این مانیتور سازگاری با سایر محصولات DJI مانند دستگیره های دستی DJI 4D و چرخ های اصلی DJI را برای کنترل گیمبال امکان پذیر می کند.

دوربین اینسپایر 3

قیمت دی جی آی اینسپایر 3

DJI Inspire 3 با قیمت 16499 دلار معرفی شد و تا پایان ژوئن در دسترس خواهد بود. این قیمت برای پک شامل DJI Inspire 3 Aircraft، دوربین Zenmuse X9-8K Air Gimbal، کنترل از راه دور RC Plus، باتری هوشمند 6x TB51، هاب شارژ، PROSSD 1TB، جعبه حمل به صورت چرخ دستی، 3 برابر پروانه های تاشو آسان باز شو (جفت)، قاب حمل لنز، بند پلاس، و سایر لوازم جانبی است. اما لنزها به صورت جداگانه فروخته می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *