اخبار, مقاله ها

معرفی پهپاد DJI MAVIC 3 Enterprise : مناسب برای تمام امور

DJI MAVIC 3 Enterprise

در این نوشته شرکت کارتال قصد دارد به معرفی پهپاد DJI MAVIC 3 Enterprise ( مویک 3 اینترپرایز ) بپردازد. و تمامی نکاتی که قبل از خرید باید در مورد این پهپاد بدانید در این مقاله جمع آوری شده است.

سری پهپاد های دی جی آی مویک 3 اینترپرایز سبک ،تاشو و قدرتمند هستند . در کنار قیمت مقرون به صرفه قابلیت نصب ماژول RTK را نیز دارا هستند.از این رو میتوانند انتخاب مناسبی برای نقشه برداری و کارهای تجاری باشند.

معرفی پهپاد دی جی آی مویک 3 اینترپرایز ( DJI MAVIC 3 Enterprise) به صورت اجمالی

این سری پهپاد های قدرتمند مجهز به دوربین حرارتی 640 × 512 پیکسل ، 4/3 CMOS Wide Cam هستند. حداکثر زمان پرواز 45 دقیقه میباشد که میتواند شما را در کارهایی با مدت زمان طولانی همراهی کند.

در دو مدل  DJI MAVIC 3T و DJI MAVIC 3E عرضه شده است. هر دو مدل به دوربین زوم 12 مگاپیکسلی و زوم هیبریدی حداکثر 56× مجهز هستند تا جزئیات ضروری از دور قابل مشاهده باشد .

به چهار آنتن O3 Enterprise Transmission مجهز است که اتصالات پایدارتری را در محیط‌های مختلف پیچیده‌ امکان‌پذیر می‌سازد.

DJI MAVIC 3E & DJI MAVIC 3T

DJI MAVIC 3E

دی جی آی مویک 3ای دارای سنسور 20 مگاپیکسلی CMOS 4/3  و یک شاتر مکانیکی با سرعت 0.7 ثانیه برای جلوگیری از تاری تصاویر است . فاصله کانونی دوربین 20 مگاپیکسلی اش معادل با 162mm است که می تواند کارهای نقشه برداری را با قدرت فوق العاده بدون نیاز به نقاط کنترل زمینی انجام دهد .

دوربین Wide Mavic 3E دارای پیکسل های بزرگ 3.3μm است که همراه با حالت هوشمند در نور کم، عملکرد قابل توجهی را در شرایط کم نور ارائه می دهد.

DJI Mavic 3E

DJI MAVIC 3T

دوربین حرارتی MAVIC 3T دارای وضوح 640×512 است. اندازه‌گیری دمای نقطه و ناحیه، هشدارهای دمای بالا، پالت‌های رنگی و ایزوترم از جمله  امکانات این مدل است. دوربین این مدل از زوم 28× پیوسته جانبی برای مقایسه آسان پشتیبانی می کند.

DJI MAVIC 3T

ویژگی پرواز ایمن

مویک 3 اینترپرایز مجهز به لنزهای زاویه باز در هر طرف برای جلوگیری از موانع همه جانبه با نقاط کور صفر. آلارم های نزدیکی و فاصله ترمز است که بسته به الزامات ماموریت قابل تنظیم است .

دارای RTH پیشرفته است که  به طور خودکار مسیر بازگشت به خانه را برنامه ریزی می کند و در مصرف برق، زمان صرفه جویی می کند.همچنین APAS 5.0 مسیریابی مجدد خودکار در اطراف موانع را امکان پذیر می کند.

ظرفیت باتری

مدت زمان پرواز 45 دقیقه است که میتواند مساحت 2 کیلومتر مربع در یک پرواز را پوشش دهد. میتوان باتری های شارژ سریع را با هاب شارژ 100 واتی یا مستقیماً پهپاد را با شارژ سریع 88 واتی شارژ کرد.

MAVIC 3 Enterorise Battrey

لوازم جانبی MAVIC 3 Enterprise

شامل یک کنترل از راه دور قابل حمل  است که صفحه نمایش اش روشنایی بالایی برای دید واضح در زیر نور مستقیم خورشید دارد. یک میکروفون داخلی برای ارتباط واضح و شارژ سریع 65 واتی 1.5 ساعته به همراه ماژول RTK است.

MAVIC 3 Enterprise Accessories

امکانات نرم افزاری

مجموعه نرم افزاری MAVIC 3 Enterprise بسیار کامل است.  میتوان تمام مراحل نقشه برداری اعم از برنامه ریزی ماموریت تا پردازش مدل های دو بعدی و سه بعدی را انجام داد.

برای بهبود کارایی خلبانی و ایمنی پرواز طراحی و اصلاح شده است. با یک ضربه می توان به راحتی به کنترل های پهپاد و محموله دسترسی پیدا کرد. ارائه واضح جزئیات پرواز و اطلاعات ناوبری را همراه با پشتیبانی از انواع مسیرها بهبود می بخشد.

قابلیت مدیریت کارآمد عملیات و بازرسی با برنامه ریزی مسیر و مدیریت ماموریت را نیز داراست. همچنین میتوان تصاویر حرارتی MAVIC 3T  را تجزیه و تحلیل نموده و تغییرات حرارتی را تشخیص داد.

DJI Pilot 2

در انتها برای دریافت مشاوره و خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *